Düşünebiliyor musunuz, insanın gidebilecek hiçbir yeri bulunmamasının ne demek olduğunu düşünebiliyor musunuz sayın bayım?
Çünkü iki kötüden daha az kötü olanı seçiyorum.
"Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?"deseler, "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme!" derdim...
Çünkü insan ahmak bir yaratıktır, son derece ahmak! Daha doğrusu ahmak değil de nankör; eşine rastlanmayacak derecede nankördür.
Ya kahraman olacaktım,ya çamura batacaktım.İkisinin de ortası yoktu.
Anlamak, acı verir. Gerçeklik, acı verir.
Zamanı gelince kendiliğinden hallolmayacak iş yoktur, yeter ki beklemeye sabredilsin.
Kime, ne şekilde kötülük edebileceğimi gayet iyi bilirim ancak ellerimi kirletmek istemem.
Ben küçük bir insanım, siz de biliyorsunuz; ama ne mutlu bana ki, küçük bir insan olduğuma üzülmüyorum.
Yarın,yarın her şey bitecek.
Mahir Ünsal Eriş
Halid Ziya Uşaklıgil
Elmalılı Muhammed Hamdi Yazır
Stephenie Meyer
Kemal Sayar
Tuna Kiremitçi
Michel de Montaigne
Cem Mumcu
Walter Benjamin
Ernest Hemingway