Her şeyin yoluna girdiğini bazılarımız göreceğiz.Gözü kapalı olan nereye baksa aynı şeyi görür.
Vardır her şeyin bir zamanı.Sana da işler bana da.Kim kazanacak dersen onu da bekle,çünkü gerçekler,gizli kalmak istemezmiş.
İstersem bir şarkıda,istersem virgülde,noktada bulurum kendimi.Ama istersem...
Amin der,susarım!Duam belli!Duyan belli...
Hayatımızdaki insanlar yapraklar gibidir.Her sonbahar gitmesi gerekenler dökülür.Kışa ruhumuz dinlenir,ilkbaharda yeni gelenlere kadar.
Herkes hikayesine devam ediyor.Uyuyan da uyumayan da!
Görmemek mi daha kötü yoksa yanlış görmek mi?
Sadece yazdıklarım benimdir,okuduğundan anladıkların değil.
Bazı şeylerin adını zaman koyar,acele etme!
Elinle iyilik yaptığın insanı,dilinle kırma yeter.
Marquis de Sade
Jose Rodrigues Dos Santos
Romain Gary (Emile Ajar)
M. Fethullah Gülen
Simone de Beauvoir
Tarık Tufan
Dido Sotiriyu (Dido Sotiriu)
Friedrich Engels
İmam Gazali
Ferit Edgü